20 Julai 2011

jQuery

Nama macam sedap... tapi apakah itu jQuery...haha....aku pun baru nak study.... apa yang aku dh study, jQuery ni ada widget seperti accordian, datepicker, dll.

Tapi ia menarik la bagi aku, sumthing new yang aku kena belajar, boleh menambah kan ilmu aku yang serba kekurang ini.... boleh jugak aku belajar, mana taw nnt nak bukak sykt sendiri kena guna jQuery kn....wish me....

Pukul 10 mlm td br blk dr opis, ada diskusi pasal layout syt...alhamdulillah ok...tp kena betulkan la sikit2..biasa la nobody perfect...but aku open-minded, everything yang org cakap aku terima, as long as tak menghina org lain...setiap org ada idea tersendiri....mlm esok pn kena stay kt opis....nak kena present dpn boss2 pulak...ntah apa2 jer....from now, aku nak jd seorg yg berani dn yakin dgn diri sendiri... belajar menempuh kehidupan yang sebenar...don't be keanak-anak dn jgn ambil kesempatan ke atas diri org lain....


Tiada ulasan: