16 Mac 2011

Sudah dapat kekasih baruku

5 Mac 2011 - Barang yang aku idam-idamkan telah pun aku perolehi... akhirnya setelah bertahun-tahun niat untuk memilikinya, pada hari tersebut aku sudah dapat memiliki DSLR Canon 1000D hasil dari gaji yang telah dikumpul sekian lama...sangat gembira dan bersyukur kepadaNya..

Aku beli cik Cam ni kat Plaza Low Yatt dengan adik aku. Aku pergi sebab temankan adik beli laptop, last-last aku pun terbeli sekali cik Cam ni...huhuhu....
Lepas jer memiliki cik Cam ni, apa lagi dengan terujanya aku pun snap segala mcm gambar, tapi yang paling byk gambar anak sedara aku yang cute-cute la......

Mulai hari ini, aku akan bersungguh-sungguh untuk menjadi seorang tkg amik gmbr. Aku akan join workshop dan merajinkan diri membaca blog-blog berkaitang dgn dslr....

Satu istilah yang telah aku pelajari ialah bokeh - iaitu gambar yang sharp dn blur2... Susah aku nak terangkn....Carilah sendiri yer...

Tiada ulasan: